Benzyna

Note.png Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Szablon:Infobox resource

Benzyna to surowiec używany do zasilania fabrykatora, agregatu prądotwórczego, grillu przemysłowego, laboratorium, pieca przemysłowego, motorówki, rozdrabniarki, tyrolki), piły i wiertła górniczego.

Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

5 ×  Benzynę można utworzyć przez umieszczenie 6 x ropy i 5 x skóry w piecu lub w piecu przemysłowym na 30 sekund.

Piec przemysłowy może jednocześnie wyprodukować do 100 benzyny, o ile dostępna jest wystarczająca ilość surowców.

Wytwarzanie z gazu[edytuj | edytuj kod]

Aberration DLC.jpg Valguero DLC.jpg Crystal Isles DLC.jpg Ta sekcja dotyczy treści wyłącznie dla dodatków: Aberracja, Valguero, Crystal Isles

Benzyna (wytworzona z gazu) to opcja wytwarzania, którą można znaleźć w Laboratorium a wymagane surowce występują w Aberration Icon.png Aberracji. Ikona przedstawiona w laboratorium to różowa odmiana ropy, ale wybierając wytwarzanie benzyny przy użyciu gazu spowoduje wytworzenie standardowej benzyny w laboratorium.

Czas spalania[edytuj | edytuj kod]

Konstrukcja Czas spalania
(1 ×  Benzyna)
Czas spalania
(100 ×  Benzyna)
Laboratorium 15m 1d 1h
Agregat prądotwórczy 1h 4d 4h
Fabrykator 15m 1d 1h
Kuchenka przemysłowa 15m 1d 1h
Piec przemysłowy 15m 1d 1h
Grill przemysłowy 20m 1d 9h 20m
Rozdrabniarka 15m 1d 1h

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

od aktualizacji 260 koszt został podniesiony z 3 do 6 ropy (chociaż informacje o łatce wspominają o tym, że koszt zmienia się tylko w trybie dla jednego gracza, to wpłynęło jednak również na grę wieloosobową).

Poradnik wideo[edytuj | edytuj kod]