Bukłak

Bukłak

Waterskin (Empty).png

Powoli przecieka, ale pomaga się nawodnić.

Przedmiot jadalny - wartości dla ludzi
Rodzaj Narzędzie
Woda 100
Przedmiot
Waga 0.3
Rozmiar stosu 1
Komenda spawnująca
lub
cheat GFI WaterSkin 1 0 0
lub
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Consumables/PrimalItemConsumable_WaterskinCraftable.PrimalItemConsumable_WaterskinCraftable'" 1 0 0
Obecne w Zrzutach
Crafting
Required level Level 3
Engram Points 6 EP
Crafting XP 1 XP
Unlocks
Used to craft 0 items
Used to craft 0 items
Crafted in Ekwipunek
Ingredients
Wszystkie potrzebne zasoby
4 × Hide.png Skóra
12 × Fiber.png Włókno

Bukłak jest narzędziem, którego zadaniem jest przechowywanie wody, by gracz był zawsze nawodniony. W przeciwieństwie do wysokopoziomowych odpowiedników, słoika wody i manierki, bukłaki są lekkie i łatwe do stworzenia, czyniąc je cennymi dla początkujących graczy. Minusem bukłaków jest to, że powoli wycieka z nich woda znajdująca się w środku.

Gracze przed dolaniem wody mogą napić się z bukłaka tylko raz.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Gracze mogą użyć Bukłaka do przechowywania wody i do ochrony przed Dehydrated.pngOdwodnienie podczas podróży. By użyć, napełnij bukłak niosąc go w ekwipunku; użyj go (niezależnie czy w ekwipunku głównym czy podręcznym) stojąc w wodzie. Napełnianie bukłaka równocześnie uzupełni twój poziom Wody. Alternatywnie możesz napełnić go poprzez umieszczenie bukłaka w ekwipunku Ujścia wody.

Poziom wody napełnionego bukłaku jest pokazany w formie niebieskiego paska u dołu ramki przedmiotu. Zwracaj na to uwagę co jakiś czas, jako że z czasem będzie powoli maleć. Bukłakowi zajmuje około 36 minut i 40 sekund by w pełni się opróżnić; 1 punkt wody spada co 22 sekundy.

W czasie deszczowej pogody gracz może napełnić bukłak stojąc na dworze.

Nie jest zalecane dla graczy, by robić długodystansowe śródlądowe wyprawy bez znajomości pobliskich źródeł wody ze względu na wyciekanie jej z bukłaka.

  • Ikona bukłaka zmienia się na bardziej napęczniały gdy jest napełniony poprzez Ujście Wodociągu; obrazek nie powraca do poprzedniego stanu gdy jest pusty, chyba, że opróżni się go w garnku do gotowania podczas tworzenia barwników.
  • Nie możesz napełnić Bukłaka podczas pływania; znajdź brzeg by napełnić pojemnik.

Szablon:Nav Narzędzia