Element

Disambig.png Ten artykuł jest o Element, ale możliwe że szukasz Odłamek elementu lub Ruda Elementu
Element

Element.png

Dziwny wysoce zaawansowany materiał emanujący energią. Ulega dezintegracji podczas podróży pomiędzy ARK'ami.

Szablon:Infobox resource section

Przedmiot
Waga 0.01
Rozmiar stosu 10
Od wersji Szablon:Patchlink
Komenda spawnująca
cheat GFI Element 1 0 0
lub
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Resources/PrimalItemResource_Element.PrimalItemResource_Element_C'" 1 0 0
Crafting
Crafted in Żyła Ładunkow Aberration Icon.png
Ingredients
Purchase (Mobile)
Unlocks [[File:
Error_ Table Purchasables not found.
.png|20x20px|class=itemlink|alt=]] [[
Error: Table Purchasables not found.
| ]]

Element jest podstawowym składnikiem wyposażenia na tekowym poziomie zaawansowania.

Zbieranie[edytuj | edytuj kod]

Zasób ten jest zbierany z ekwipunków bossów (oprócz Rockwella) po zabiciu ich. Ilość zależy od poziomu trudności bossa. Sposób zbierania nie wpływa na ilość. Weź go jak najszybciej, ponieważ wraz z teleportacją poza arenę, nie będziesz mógł go już zebrać.

Ilość na bossa[edytuj | edytuj kod]

Gamma Beta Alfa
Matka roju Lysrix 10 28 74
Megapitek 20 55 110
Smok 40 110 220
Mantykora 25 90 190
Arena Ragnarok Ragnarok Icon.png 65 200 410

Rockwell nie pozostawia Elementu po śmierci, niezależnie od poziomu trudności. Zobacz poniżej jak zdobyć go na Aberracji.

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Element jest używany do tworzenia zbroi i przedmiotów z linii teku. Funkcjonuje także jako paliwo dla tekowych struktur i jako amunicja dla tekowej broni.

Jest także używany do tworzenia Odłamków Elementu, które są używane do zasilania niektórych struktur.

Aberracja[edytuj | edytuj kod]

Na mapie Aberracji, boss (Rockwell) nie pozostawia po śmierci żadnego Elementu, jednak możliwe jest scraftowanie go używając Żył Ładunkowych, które można znaleźć rozsiane na mapie. Stworzenie Elementu wymaga specjalnych zasobów dostępnych tylko na Aberracji, typu Klejnoty, Baterie Ładunkowe i Ruda Elementu. Produkowanie Elementu "przeciąży" żyłę ładunkową na 5 minut, wyłączając jej funkcje. Nawet po odczekaniu tego czasu, żyła musi jeszcze przywrócić wszystkie 5000 jednostek ładunku zanim będzie można ją uznać za "aktywną". Nieaktywne żyły nie mogą być używane do ładowania baterii, tworzenia Elementu ani jako źródło światła ładunkowego.

Uwzględniając czas potrzebny na naładowanie 8 Baterii Ładunkowych, potrzebnych do stworzenia Elementu, oraz czas na załadowanie żyły do 5000 jednostek, Żyły Ładunkowe mogą wyprodukować 3 sztuki Elementu co 43 minuty. Pamiętaj, by nie umieszczać więcej niż 9 baterii w żyle kiedy tworzysz Element, ponieważ pełne naładowanie 10 baterii rozładuje żyłę w pełni i uczyni ją nieaktywną.

Zagłada[edytuj | edytuj kod]

Szablon:Sekcja DLC

Unstable Element can be unlocked at Level 58, and can be crafted using Element Dust. Once crafted, there will be a 2 minute spoil timer before Unstable Element turns into regular Element.

Alternatywnie, można go zdobyć z niską szansą z całkowicie obronionej 20x20px żyły elementu.

  • Element został zapowiedziany w ARK Digest 22 osiemnastego listopada 2015[1]
  • Element nie może być przenoszony między serwerami lub klastrami.
  • Edmund Rockwell odnosi się do Elementu jako "Edmundium".
  • Wydaje się, iż płynny element mutuje zwierzęta oraz ocaleńców, jako że Rockwell zmutował pod jego wpływem.
  • Niektóre dinozaury w dodatku Zagłada zostały zmutowane przez element i posiadają teraz mentalność stadną.[2]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]