Garnek do gotowania

Note.png sic! Nazwa tego przedmiotu/stworzenia występuje w grze tak jak powyżej, mimo że jest potencjalnie nieprawidłowa.
Nazwy używane w grze są kanonicznie stosowane przez tą wiki, możliwe jest jednak utworzenie przekierowania z przewidywanej pisowni.
prawidłowa pisownia: Kociołek myśliwski

Garnek do gotowania jest używany do wytwarzania jedzenia i barwników.

Garnek do gotowania może być rozpalony poprzez umieszczenie paliwa takiego jak Słoma, Drewno, Proch krzemowy czy Żabnicożel do jego ekwipunka i aktywowanie poprzez naciśnięcie klawisza 'Użyj' (domyślnie E lub naciśnięcie i przytrzymanie Szablon:Xbox). Przytrzymanie klawisza 'Użyj' otworzy kołowe menu, gdzie gracz może wybrać, czy chce otworzyć ekwipunek garnka, rozpalić czy zniszczyć.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Garnek do gotowania jest używany do stworzenia wszelkiego rodzaju pożywienia a także Karmy.

Podczas Wydarzeń, Garnek do gotowania może być także używany do tworzenia Skórek.

Jest także używany do tworzenia Mydła i wszystkich Barwników.

Po umieszczeniu niezbędnych składników do garnka, w tym paliwa i bukłaka, słoika wody lub manierki, które jest chociaż w 25% napełnione, rozpal ogień używając przycisku znajdującego się poniżej slotów ekwipunku. Co każde parę sekund (lub możliwe, że co minutę), składniki będą użyte produkując jeden przedmiot. Słoiki wody i manierki, mimo trzymania dwa lub trzy razy więcej wody niż bukłak, są jednorazowe.

Paliwo[edytuj | edytuj kod]

Garnek do gotowania może być zasilany przez wszystkie materiały łatwopalne.

Użycie słomy, prochu krzemowego lub żabnicożelu pomoże ci uniknąć wytwarzania węgla, który jest używany do wytwarzania barwników przerywając wiele receptur.

Przepisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz 20x20px Przepisy po listę wszystkich przepisów. Upewnij się, że do robienia potraw wyjąłeś węgiel, gdyż inaczej powstaną barwniki, o ile użyto kilku pojemników na wodę. Jeżeli nie usunie się węgla, garnek do gotowania wytworzy zarówno twój przepis jak i barwnik jeżeli wystarczająco dużo jagód będzie w ekwipunku.

Możesz również stworzyć swój własny przepis. Patrz 20x20px Spersonalizowana Żywność po więcej informacji.

  • "Garnek do gotowania" jest traktowane jako struktura słomiana i może być uszkodzona przez wszystko pomijając nie-wybuchowe ataki dystansowe.
  • Poprzez umieszczenie pojemnika z wodą w swoim podręcznym ekwipunku, stanie w źródle wody i budowanie Garnka do Gotowania przed sobą, jest możliwe trzymanie garnka w wodzie bez zamykania jego ekwipunku; zredukuje to niepotrzebne podróże po wodę.
  • Jeżeli garnek do gotowania dotyka albo znajduje się za blisko wody, przycisk do rozpalenia go nie pojawi się.

Szablon:RegionyMalowania