Jagody

Note.png To jest strona ujednoznaczniająca. Poniżej znajdują się różne znaczenia danego hasła. Jeśli znalazłeś się tutaj poprzez link na wiki, warto go ujednoznacznić.

Disambig.png To jest strona ujednoznaczniająca. Poniżej znajdują się różne znaczenia danego hasła. Jeśli znalazłeś się tutaj poprzez hasło zalinkowane na wiki, warto go ujednoznacznić.
Berries.png

Jagody są pożywieniem, które można zbierać z krzaków i innych roślin. Wszystkie jagody mogą być używane do oswajania, a także wszystkie, z wyjątkiem Narkoberek i Stimberek (które jedynie odwodnią), z nich przywrócą niewielką ilość poziomu Jedzenia i Wody gracza.

Zbieranie[edytuj | edytuj kod]

Szablon:TabelaEfektywnościZbierania

Ankylo berry range.gif

  • Jagody mogą być znalezione w białych, zielonych oraz niebieskich skrzyniach zaopatrzeniowych.
  • Jagody są głównie zbierane z krzaków na ziemi oraz z bambusów.
  • Z użyciem nasion jagód, Jagody mogą być wyhodowane w polach uprawnych, zapewniając do 300 jagód na zbiór.
  • Jagody mogą być zbierane szybciej używając zwierzęcia, na przykład Bronto, Trike, Ankylo lub Stegozaura.
  • Jeśli jagody są podane jako preferowane jedzenie zwierzyny, to pamiętaj, że nie uwzględnia to Narkoberek oraz Stimberek ze względu na ich właściwości.
  • Od wersji 246 (i wydania rozszerzenia Spalona Ziemia) Jagody przywracają tylko 0,2 jednostek wody (oprócz Narkoberek i Stimberek).
  • Jeśli drastycznie potrzebujesz nasycenia, umieść jagody w slocie szybkiego dostępu, otwórz ekwipunek i przytrzymaj numer przypisany do jagód. By jeść jeszcze szybciej, możesz przypisać je do kilku slotów i przytrzymać jednocześnie ich numery. (Działa to także z innym pożywieniem, jednak nie jest tak użyteczne, ze względu na ilość jedzenia/wody jakie dają.)