Obrażenia wręcz

Note.png Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Spear.png
Melee Damage.png

Obrażenia wręcz w ARK: Survival Evolved są podstawową statystyką zarówno dla graczy jak i zwierząt. Jest to miara ilości dodatkowych obrażeń zadawanych podczas ataku jak i wydajność podczas zbierania zasobów odnawialnych. A zatem, większe obrażenia wręcz zabiją zwierzę czy gracza jak i zbiorą zasoby w mniejszej ilości uderzeń. Zwiększa również maksymalną wydajność zbieranych zasobów i zwiększa szanse zdobycia rzadkich zasobów.

Podstawowe obrażenia zależą od używanego narzędzia i broni. Obrażenia wręcz są jedynie mnożnikiem podstawowych obrażeń.

Rozwijanie umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Przyznając punkt umiejętności obrażeniom wręcz, gracz zwiększa swój modyfikator obrażeń o 5%.

  • Niektóre serwery "ograniczają" zbieranie zasobów, oznacza to, że każdy zasób ma maksymalny poziom wydajności z jaką można go zbierać, nieważne jak duży współczynnik obrażeń wręcz masz.
  • Jedząc Battle Tartare.png Battle Tartare lub Enduro Stew.png Enduro Stew tymczasowo zwiększysz swoje obrażenia wręcz.
  • Atakowanie gdy braknie ci Stamina.png energii zwiększy twoją Torpidity.png apatię.
  • Increasing melee damage affects the damage output of player melee weapons,but not of ranged. It also increases the damage of all dino attacks that a dino has.

Szablon:Nav Stats Szablon:MissingTranslations