Pasta cementowa

Note.png Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Pasta cementowa

Cementing Paste.png

Pasta zrobiona z użyciem Moździerza.

Szablon:Infobox resource section

Przedmiot
Waga 0.01
Rozmiar stosu 100
Komenda spawnująca
lub
cheat GFI ChitinPaste 1 0 0
lub
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Resources/PrimalItemResource_ChitinPaste.PrimalItemResource_ChitinPaste'" 1 0 0
Crafting
Required level Level 13
Engram Points 3 EP
Crafting XP 2.4 XP
Crafting Time 5s
Crafted in Moździerz
Stanowisko Chemiczne
20x20px Fabryka (Mobilne)
Ingredients
Rozbite zasoby
8 × Stone.png Kamień
Purchase (Mobile)
Unlocks [[File:
Error_ Table Purchasables not found.
.png|20x20px|class=itemlink|alt=]] [[
Error: Table Purchasables not found.
| ]]

Pasta cementowa jest powszechnym zasobem tworzonym z użyciem Chityny/ Keratyny i Kamienia. Jest używana do tworzenia zaawansowanych przedmiotów oraz struktur. Może być zrobiona w Moździerzu.

Naturalne Źródła[edytuj | edytuj kod]

Pasta cementowa może być zdobyta także naturalnie, jednym z poniższych sposobów:

  • Beelzebufo może zjeść insekty (takie jak Meganeura lub Titanomyrma), by zmienić je w pastę cementową.
  • Otwierając Tamę Gigantycznych Bobrów, w której możesz znaleźć wysokie ilości pasty cementowej. Zalecana jest ostrożność, jako iż interakcja z tamami zwróci uwagę bobrów które natychmiast cię zaatakują.
  • W ekwipunku Achatiny produkowana jest pasywnie 20x20px Pasta Achatynowa, którą można używać jako zamiennik pasty cementowej. Generują 1 pastę co minutę, ale przestaną kiedy będą przechowywać 100 sztuk pasty. Okazjonalnie upuszczą sztukę pasty na ziemię.

Redukcja wagi[edytuj | edytuj kod]

Poniższe zwierzęta zmniejszają wagę Pasty Cementowej, o podaną ilość, póki znajduje się w ich ekwipunku:
Redukcja o 80%

Tworzenie[edytuj | edytuj kod]

Pasta cementowa jest używana do tworzenia wielu przedmiotów, między innymi:

Pełna lista przedmiotów tworzonych z użyciem pasty cementowej

Zastosowania[edytuj | edytuj kod]

Pasta cementowa jest używana w kilku przypadkach, m.in.:

  • Pasta cementowa była powszechnie używaną walutą. Trudność stworzenia jej połączona z zaawansowanymi zastosowaniami uczyniła ją podstawowym suplementem pieniędzy. Wiele plemion używało ją by kupować zwierzęta, przedmioty oraz teren innych plemion, które wtedy mogły użyć pastę na własne potrzeby. Zdobycie pasty cementowej na Wyspie może być trudniejsze niż na Spalonej Ziemi czy też Aberracji, ponieważ stworzenie jej w Stanowisku Chemicznym z użyciem Chityny i Kamienia może być wydajniejsze niż pozyskiwanie jej z 20x20px Tam Gigantycznych Bobrów.
  • Pasta cementowa jest używana do tworzenia wielu przedmiotów. Większość z nich dostępna jest na wyższych poziomach.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Schemat pasty cementowej nie może być już zespawniony komendami. Jeśli użyta zostanie komenda "cheat giveitemnum 146 1 0 1", otrzymasz tylko jedną sztukę pasty. MUSISZ nauczyć się engramu by móc ją stworzyć.