Poziom agresji

Udomowionym bestiom może być ustawiony poziom agresji w celu kontroli ich zachowań. Wybrać go można w kole wyboru, przytrzymywując klawisz używania (domyslnie E) obok zwierzyny lub za pośrednictwem gwizdka.

Godne zaznaczenia może być to, iż (pomijając zachowania Pasywne i Płochliwe) Moschops, Archaeopteryx i młode/nieletnie/dorastające Dinozaury będą zawsze uciekać od zagrożenia.

Dostępne są poniższe poziomy agresji:

Pasywne[edytuj | edytuj kod]

Zwierzę będzie całkowicie ignorować zagrożenia, nawet podczas bycia atakowanym. Pozostawienie zwierzyny na tym poziomie agresji może być niebezpieczne, m.in. przez to że stworzenia typu mrówki lub inne mogą je zabić.

Domyślny klawisz: ;

Neutralne[edytuj | edytuj kod]

Zwierzę będzie bronić siebie samego oraz struktury lub inne bestie tego samego plemienia. Prawdopodobnie jest to najprzydatniejszy poziom agresji.

Domyślny klawisz: -

Agresywne[edytuj | edytuj kod]

Bestia będzie atakować wszystkie dzikie zwierzęta będące w pobliżu. Pozostawienie zwierzyny w trybie agresywnym może pozwolić innym stworzeniom lub graczom (w trybie PvP) na odciągnięcie jej.

Domyślny klawisz: +

Atakuj MÓJ cel[edytuj | edytuj kod]

Zwierzę będzie atakować to co gracz zaatakuje. Dobre na polowania.

Domyślny klawisz: =

Płochliwe[edytuj | edytuj kod]

Zwierzę będzie próbowało uciec kiedy zaatakowane. Niewiadomo gdzie się zatrzyma oraz czy wróci. Ta postawa została dodana w aktualizacji v278.0.

Szablon:Navbox/stary/stary