Prędkość ruchu

Note.png Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Hide Boots.png
Movement Speed.png

Prędkość ruchu jest miarą tego, jak szybko możesz się poruszać. Większa prędkość ruchu pozwala na szybsze pokonanie drogi z punktu A do punktu B, zużywając do tego mniej wytrzymałości. Twój 20x20px Ciężar również wpływa na prędkość ruchu. Jeśli nosisz przy sobie za duży ciężar, zostaniesz spowolniony, a nawet nie będziesz mógł się ruszyć.

Rozwijanie umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Przyznając punkt umiejętności prędkości ruchu, zwiększysz swoją prędkość o 1.5%. Zwiększa to zarówno twoją prędkość ruchu jak również i biegu. Punkty przyznane prędkości ruchu zwiększą również prędkość pływania o 1.2%. Kumuluje się to z innymi bonusami przyznanymi ze statystyki Tlenu.

  • By obliczyć całkowitą prędkość stworzenia, spójrz na jego prędkość bazową i pomnóż to przez jego współczynnik prędkości ruchu.
  • Sporo efektów ataku, takich jak atak pajęczej sieci może cię zwolnić.
  • Jedząc Piekielne Chili czasowo zwiększysz swoją prędkość ruchu.
  • Po aktualizacji 256.0 latające wierzchowce nie mogą mieć zwiększonej prędkości ruchu.
  • Po aktualizacji 259.0 przy przyznawaniu punktu umiejętności zyskujesz 1.5% prędkości ruchu zamiast 2% za każdy wydany punkt.

Szablon:Navbox/stary/stary