Ragnarok

Ragnarok DLC.jpg Poniżej opisano fragment zawartości dodatku Ragnarok
Szablon:Infobox spotlight section
Ragnarok

Ragnarok DLC.jpg

Rozszerzenie ARK z nową mapą i stworzeniami.

DLC
Rodzaj zawartości Expansion Map
Data wydania (PC Logo Steam.png) June 12th, 2017
Data wydania (Xbox Logo Xbox One.svg) August 29th, 2017
Data wydania (PS4 Logo PS4.svg) August 29th, 2017
ARK- Ragnarok.png

Ragnarok jest darmowym oficjalnym niekanonicznym rozszerzeniem dla ARK: Survival Evolved.

Ragnarok został wydany 12 czerwca 2017 na PC, Mac i Linux, a na konsole 29 sierpnia 2017.[1] Połowa mapy była skończona na czas daty wydania i w 75% gotowa na czas wydania konsolowego. Mapa została zadeklarowana do bycia ukończoną w 99% dla PC w grudniu 2017, a na konsole w styczniu 2018.

Dostęp

Gracze w trybie gry jednoosobowej na konsolach muszą ukończyć Wzniesienie na poziomie Beta by dostać dostęp do mapy Ragnarok. W celu uzyskania dostępu do mapy w grze jednoosobowej bez Wzniesienia, użyj cheat playercommand Ascend2 będąc na twoim zapisie z Wyspy w grze jednoosobowej.

Stworzenia

Ragnarok dodaje kilka nowych stworzeń, takich jak Ice Wyvern, Iceworm Male, Dire Polar Bear oraz Griffin, jak również 2 nowe lochowe bossy: Iceworm Queen i Lava Elemental. To kompletnie nowa mapa chwaląca się rozciągłością na 144 kilometry kwadratowe, aktywnym wulkanem, gatunkami znanymi z rozszerzenia Spalona Ziemia oraz wyższym niż przeciętnym mnożnikiem pojawiania się Megalania i Ovis (stworzenia te są trudne do znalezienia na innych mapach). Mapa jest kompletna w 99%. Chunks of the map will be incrementally released in later patches. On Ragnarok there are unique Beaver Dams; they are bigger and look more like beaver dams in real life. Bobry mogą również tam żyć.

Oswojone stworzenia oraz otrzymane przedmioty z oficjalnych serwerów Ragnarok mogą być przeniesione na czystą mapę Wyspy [2], z wyjątkiem niedźwiedzi polarnych.

Rozmiar

Ragnarok jest około 2.5 razy większy od Wyspy, w odniesieniu do obszaru samego lądu, oraz około 4 razy większa w całości. Te obliczenia nie liczą się dla znaczących, rozwidlonych sieci jaskiń i pokaźnych rozmiarów lochów.

Tutaj możesz zobaczyć zdjęcia zrobione w edytorze, w tej samej skali by pokazać jak wielki Ragnarok jest.

Scale of Ragnarok compared to The Island, The Center and Valhalla

The Norse Map[edytuj | edytuj kod]

Regions[edytuj | edytuj kod]

Notice: The below region information is incomplete and will be added to/changed in the near future. 

Szablon:Interactive Regionmap
Regions of the DLC Map Ragnarok

Southwest Regions:

Approximate Spawn Locations[edytuj | edytuj kod]

Data Maps[edytuj | edytuj kod]

Stworzenia[edytuj | edytuj kod]

Unikalne stworzenia[edytuj | edytuj kod]

Ragnarok adds the following creatures: Griffin

Pozostałe pojawiające się[edytuj | edytuj kod]

Allosaurus

In other words, all creatures from The Island and Scorched Earth can be found somewhere on the map, except the Polar Bear (in the Snow Cave), the Purlovia - Snow Cave, the Phoenix, the Rubble Golem, the Attack Drone, the Defense Unit, the Broodmother Lysrix, the Megapithecus, and the Overseer.

Event Creatures[edytuj | edytuj kod]

Creatures that only spawned during an Event:

Przedmioty[edytuj | edytuj kod]

All items from the base game and Scorched Earth are available on Ragnarok in addition to the items below.

Consumables[edytuj | edytuj kod]

Ragnarok adds the following Consumables:

Bronie i pancerze[edytuj | edytuj kod]

Ragnarok adds the following Weapons and Armor:

Struktury[edytuj | edytuj kod]

Ragnarok adds the following Structures:

Artifacts[edytuj | edytuj kod]

Szablon:Artifacts

Spotlight[edytuj | edytuj kod]

Dodatkowe informacje/Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W mitologi nordyckiej, Ragnarok odwołuje się do Dnia Sądu Ostatecznego, w którym seria przyszłych wydarzeń wydarzy się w celu narodzenia świata na nowo.
  • Tak jak w Spalonej Ziemi, stworzenia dodane w Ragnaroku bazowane są na stworzeniach fantastycznych.
  • A unique harvestable resource in Ragnarok are the beached Basilosaurus, found in the Highlands on beaches. They yield Spoiled Meat, Hide, and a little bit of Oil.

Gallery[edytuj | edytuj kod]

External links[edytuj | edytuj kod]

Webresources[edytuj | edytuj kod]

  • A high quality(32K) map of Ragnarok with resource locations and other useful info can be found at AllGameMaps.com.

References[edytuj | edytuj kod]

Szablon:Nav Locations Ragnarok Szablon:Nav Items Ragnarok Szablon:Nav Gameplay Mechanics Szablon:Nav DLCs