Rozdrabniarka przemysłowa

Crafting Light.png Ten artykuł jest nadal tłumaczony.
Zawartość bądź struktura tej strony mogą się drastycznie zmienić w ciągu najbliższych kilku godzin lub dni.

Rozdrabniarka przemysłowa w ARK: Survival Evolved jest maszyną służącą do rozdrabniania przedmiotów w ćwiartkę ich surowców.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Rozdrabniarka może rozdrobnić wytworzone przedmioty, takie jak narzędzia, bronie, pancerze, struktury i siodła. Proces ten zwróci 1/4 kosztu każdego zasobu użytego do wytworzenia przedmiotu, w zaokrągleniu, lecz z górną granicą do 100 z każdego zasobu.

Przepisy[edytuj | edytuj kod]

Niektóre zasoby mogą być rozdrobnione na inne zasoby:

Składnik Zwroty Doświadczenie
1 ×  Drewno 5 ×  Słoma 2
2 ×  Kamień 1 ×  Krzemień 2

The actual amount of XP is affected by the XP multiplier setting of your game or server.

Jak To Działa[edytuj | edytuj kod]

Umieść benzynę w ekwipunku Rozdrabniarki, następnie wybierz przycisk "Włącz". To grind up Wood or Stone, put them in the Grinder's inventory and then select the appropriate blueprint (Thatch or Flint). To grind up items for resources, put them into the Grinder's inventory, select the item to grind, then select the "Grind Selected Item" button or for items with more than one in a stack, grind the entire stack using the "Grind Selected Stack" button. Certain items cannot be ground up for resources, for example, Rafts.

To avoid using too much Gasoline by leaving the Grinder running, just use a single Gasoline at a time. This runs the Grinder for 15 minutes, enough time to grind about 42 stacks of 100 Wood or Stone. As only 1000 ground up resources can be queued at once, this would require constant player attention for this time.

Doświadczenie[edytuj | edytuj kod]

Rozdrabniarka przemysłowa zapwnia sporą ilość doświadczenia podczas rozdrabniania Drewna i Kamienia. Zobacz tabelę powyżej po informację na temat zyskach doświadczenia. Jednakże nie otrzymasz doświadczenia jeżeli wybierzesz opcje "Rozdrobnij wybrane przedmioty/stosy".

  • Rozdrabnianie czegokolwiek co powinno dać Polimer da w zamian Organiczny Polimer.

Szablon:CanDamageWood

  • Obecnie błędnie działa na Xbox One i może nie rozdrabniać niczego u niektórych graczy.
  • By carefully stacking the fabricator to craft the Industrial Grinder, 150 organic polymer (15 stacks) can be used along with 450 (5 stacks) of regular polymer.
  • On Mobile, it is intentionally changed so that the grinder does not reward experience when in use.

Szablon:PaintRegions

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Szablon:Nav structures Szablon:MissingTranslations