Skórzany śpiwór

Szablon:Infobox structure

Skórzany śpiwór jest konstrukcją, która działa jako jednorazowy punkt odrodzenia i lokalizacja szybkiego podróżowania.

Użycie[edytuj | edytuj kod]

Gdy gracz umrze, może zdecydować się na odrodzenie w dowolnym skórzanym śpiworze, który posiada, zamiast korzystać ze standardowej funkcji „losowego odrodzenia” (chociaż ta opcja jest nadal dostępna). Mapa odradzania, którą zobaczy martwy gracz, pokaże wszystkie dostępne znaczniki śpiworów. W przeciwieństwie do prostego łóżka, skórzane śpiwory są zużywane przy pierwszym użyciu. Oznacza to, że gracze mogą odrodzić się tylko w jednym śpiworku. Po odrodzeniu zniknie.

Gracz może również używać wielu śpiworów do "szybkiej podróży", naciskając klawisz użycia na śpiworze (domyślnie: E) lub poprzez okrągłe menu akcji (domyślnie: przytrzymaj E). Gracz może następnie podróżować z tego śpiwora do dowolnego innego śpiwora, który posiada. Jednak użycie tej funkcji spowoduje, że gracz upuści wszystkie przedmioty, które nosi obok śpiwora, z którego wykonał szybką podróż, dlatego najlepiej przechowywać je wcześniej.

Można również podnieść śpiwór i odłożyć go z powrotem w inne miejsce. Można to zrobić za pomocą okrągłego menu akcji.

Painting and Color Regions[edytuj | edytuj kod]

Szablon:PaintRegions

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Podczas szybkiej podróży, zostaje zużyty śpiwór docelowy, to znaczy ten, do którego się wybieramy, więc będziesz musiał stworzyć kolejny, aby móc wrócić.
  • Skórzany śpiwór może zostać podpisany w okrągłym menu akcji. Pozwoli to, na łatwiejsze sortowanie wielu śpiworów, podczas wyboru odradzania lub szybkiej podróży.
  • Śpiwory i łóżka mogą być używane zamiennie. Możesz użyć szybkiej podróży z łóżka do śpiworu i na odwrót.
  • Skórzany śpiwór to przedmiot, który jest traktowany jako konstrukcja słomiana i może zostać uszkodzony przez wszystko oprócz nie wybuchowych ataków dystansowych.