Zbieracz gazu (Aberracja)

Zbieracz gazu (także kolektor) jest strukturą dostępną w Aberracji, rozszerzeniu do ARK: Survival Evolved. Funkcjonuje jako kolektor zasobu, zbierając radioaktywny gaz znajdujący się w żyłach gazu w jaskiniach.

Ekstraktory gazu muszą być umieszczone na szczycie żył gazu, które można znaleźć na mapie Aberracji. Kolektor będzie powoli wydobywać Congealed Gas Ball (Aberration).png stężone kule gazu z żyły, które są używane do tworzenia przedmiotów. Kolektor wydobywa jedną kulę co 20-25 sekund (możliwa jest większa różnica w odstępie), i może przechowywać do 24 stosów 10 kul.

  • "Zbieracz gazu (Aberracja)" jest traktowane jako struktura słomiana i może być uszkodzona przez wszystko pomijając nie-wybuchowe ataki dystansowe.
  • Szklana część przyrządu zapełnia się na podstawie ilości kul gazu w swoim ekwipunku. Dzięki temu jest możliwe podejrzenie zapełnienie ekstraktora bez potrzeby otwierania jego ekwipunku.
  • Zbieracz gazu będzie powoli z czasem tracił zdrowie (bardzo wolno). Gaz jest żrący więc uszkadza kolektor, który z czasem będzie wymagał naprawy.
  • Pełne napełnienie Ekstraktora trwa ok. 90 minut (z możliwą różnicą około 10 minut wynikającą z losowego interwału generowania kul gazu).

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Pusty Zbieracz gazu
Wypełniony Zbieracz gazu

Szablon:Nav struktury Aberracja