Zdrowie

Note.png Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Poniższy artykuł jest zalążkiem. Możesz pomóc ARK: Survival Evolved Wiki rozwijając go.

Healing.png
Health.png

Zdrowie jest przedstawieniem twojej obecnej wartości życia. Jeżeli twoje zdrowie osiągnie 0, umierasz. Gdy twoje zdrowie jest na poziomie 30 HP lub poniżej, twoja postać staje się Ranna i porusza się znacznie wolniej. Musisz przywracać swoje zdrowie jedząc Pieczone mięso, używając przedmiotów takich jak Paczka Krwi, Napar leczniczy czy poprzez proces naturalnej regeneracji w celu odzyskania pełnej sprawności. Będąc zaatakowanym, upadając, topiąc się lub ekstremalne Temperatury mogą obniżyć twój stan zdrowia.

Rozwijanie statystyki[edytuj | edytuj kod]

Oddając punkt umiejętności na Zdrowie zwiększa jego maksymalny stan o 10.

  • Gdy twój maksymalny poziom zdrowia wzrasta, to nie zostaje natychmiastowo zapełniony. Musisz poczekać aż te 10 punktów zdrowia zregeneruje się.
  • Po utracie X% zdrowia, zaczniesz słyszeć dźwięk bicia serca. Im mniej masz zdrowia, tym głośniej i szybciej będzie bić serce.
  • Noszenie zbroi zmniejszy ilość zdrowia traconą wskutek większości źródeł obrażeń, w związku z tym zwiększa skuteczne zdrowie. To "skuteczne" zdrowie nie jest liczone wobec pewnych sytuacji, takich jak duszenie się czy upadek.
  • Przeznaczając punkty umiejętności na różne atrybuty warto zainwestować w zahartowanie gdyż gracze mogą z łatwością ogłuszyć cię i zabić!

Szablon:Navbox/stary/stary