Zestaw do Nurkowania

Zestaw do Nurkowania to siódmy z 9 podstawowych poziomów pancerzy dostępnych dla gracza. Zapewnione efekty obejmują lepsze widzenie pod wodą, znacznie zwiększone zaopatrzenie w tlen, zwiększoną ochronę przed zimnem pod wodą i zwiększoną prędkość pływania.

Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

Koszt wymaganych zasobów do wytworzenia pełnego zestawu:

Wszystkie potrzebne zasoby
87 × Hide.png Skóra
23 × Fiber.png Włókno
6 × Cementing Paste.png Cement
43 × Polymer.png Polimer
10 × Crystal.png Kryształ
Spis potrzebnych zasobów

Użycie[edytuj | edytuj kod]

W przeciwieństwie do innych zestawów uzbrojenia, każdy element Zestawu do Nurkowania zapewnia inny efekt.
Jako jedyny z wszystkich zestawów nie posiada okrycia na ręce.

20x20px Maska do Nurkowania pozwoli ci widzieć znacznie lepiej pod wodą, ale ogranicza twoje pole widzenia, jakbyś patrzył przez maskę. Ujeżdżając stworzenie w trzeciej osobie, twoja widoczność powróci do domyślnej.

20x20px Butla do Nurkowania przywraca 20 punktów 20x20px Tlenu na sekundę pod wodą, skutecznie pozwalając oddychać tak długo, jak w zbiorniku jest tlen. Trwałość zbiornika jest miarą pozostałego czasu pracy. Całkowity czas działania wynosi 1800 sekund (30 minut). Podczas noszenia Zestawu do Nurkowania wytrzymałość jego spada o 0,025 punktu na sekundę, niezależnie od tego, czy jesteś w wodzie, czy nie. Kiedy skończy się wytrzymałość, przedmiot przestanie działać i musi zostać naprawiony. Kiedyś pod wodą przywracał 1.6 Stamine na sekundę, co pozwoliło ci pływać tak długo, jak długo w zbiorniku był tlen, ale ta funkcja została usunięta od wersji 275. 20x20px Spodnie do Nurkowania zapewniają noszącemu 200 pkt. ochrony przed zimnem w wodzie, ale żadnej na lądzie. Ułatwiają one wytrzymanie niższych temperatur na niższych głębokościach oceanu. 20x20px Płetwy do Nurkowania podwajają prędkość pływania noszącego o 2.5pkt, ale spowalnia prędkość chodzenia po lądzie. Dzięki temu gracz jest bardziej zwinny w wodzie, co pozwala mu skuteczniej eksplorować ocean lub uciekać przed drapieżnikami.

Komenda Przywołująca[edytuj | edytuj kod]

Użyj tej komendy, aby otrzymać pełny Zestaw do Nurkowania

Komenda Przywołująca
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/SCUBA/PrimalItemArmor_ScubaHelmet_Goggles.PrimalItemArmor_ScubaHelmet_Goggles'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/SCUBA/PrimalItemArmor_ScubaShirt_SuitWithTank.PrimalItemArmor_ScubaShirt_SuitWithTank'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/SCUBA/PrimalItemArmor_ScubaPants.PrimalItemArmor_ScubaPants'" 1 0 0 | cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/CoreBlueprints/Items/Armor/SCUBA/PrimalItemArmor_ScubaBoots_Flippers.PrimalItemArmor_ScubaBoots_Flippers'" 1 0 0

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Zestaw do Nurkowania nie ma w swoim składzie Rękawiczek, dlatego zaleca się wzięcie ze sobą 20x20px Rękawice Prewencji, ponieważ Zestaw do Nurkowania prawie nie zapewnia fizycznej ochrony.
  • Przyniesienie dodatkowych zbiorników pozwoli ci dłużej pozostać pod wodą.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Nazwa SCUBA, bo od niej pochodzi określenie Zestawu do Nurkowania, to akronim od "Self-Contained Underwater Breathing Apparatus", czyli "Samodzielny Podwodny Aparat Oddechowy".